Aanvraag controle brandveiligheid

Wanneer de overheid een beslissing wil nemen (bijvoorbeeld verlenen van een vergunning, toekennen van subsidies, sluiting instelling) dient zij zich hiervoor te baseren op een verslag van de brandweer. Dit wordt beschreven in het KB van 19 december 2014 betreffende de vastlegging van de organisatie van de brandpreventie in de hulpverleningszones.

Controles in het kader van een overeenkomst tussen 2 partijen behoren niet tot het takenpakket van de brandweer, op zulke aanvragen gaan wij dan ook niet in. 

Voor meer info kan je contact opnemen met onze preventiedienst op [email protected]

Project of inrichting

Aanvrager

Ik ben/wij zijn:
Er zal een e-mail ter bevestiging van uw aanvraag verzonden worden naar dit e-mailadres.
Min. 10 cijfers, zonder tekens.
De facturatiegegevens zijn gelijk aan de gegevens van de aanvrager
Indien nee, kan u hieronder de facturatiegegevens invullen.

Facturatiegegevens

Van toepassing zijnde wetgeving

Betreft
Conform het KB 19 december 2015 betreffende de vastlegging van de organisatie van de brandpreventie in de hulpverleningszones dient de aanvrager duidelijk te vermelden binnen welk kader en met welk doel het brandpreventieverslag wordt aangevraagd.
Het brandpreventieverslag als resultaat van deze controle zal gebruikt worden voor:

Ik ondertekende

Verklaar

Bestanden / Attesten

Bestanden moeten kleiner zijn dan 5 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png txt rtf odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx.

Opmerkingen

  • Project of inrichting (1/6)
  • Aanvrager (2/6)
  • Van toepassing zijnde wetgeving (3/6)
  • Ik ondertekende (4/6)
  • Bestanden / Attesten (5/6)
  • Opmerkingen (6/6)